Aceste documente au fost transmise in data de 30 ianuarie 2016 si catre Autoritatea Nationala pentru Persoane cu Dizabilitati.
[interactive_banner_2 banner_title=”Raport 2015 Tg Mures” banner_desc=”Raportul pe anul 2015 – Centru Tg Mures” banner_image=”6495|https://www.depozitarhivare.ro/wp-content/uploads/2016/02/60206.jpg” banner_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.depozitarhivare.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F02%2FUPA-DIVERS-PRODUCT-TG.-MURES-RAPORT-ANUAL-2015.pdf||target:%20_blank” banner_style=”style15″ banner_color_title=”#ffffff” banner_color_desc=”#000000″ image_opacity=”1″ image_opacity_on_hover=”1″ banner_title_style=”font-weight:bold;” banner_desc_style=”font-weight:bold;”]
[interactive_banner_2 banner_title=”Raport 2015 Iasi” banner_desc=”Raportul pe anul 2015 – Centru Iasi” banner_image=”6494|https://www.depozitarhivare.ro/wp-content/uploads/2016/02/Iasi.jpg” banner_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.depozitarhivare.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F02%2FUPA-UTIL-DECO-IASI-RAPORT-ANUAL-2015.pdf||target:%20_blank” banner_style=”style15″ banner_color_title=”#ffffff” banner_color_desc=”#000000″ image_opacity=”1″ image_opacity_on_hover=”1″ banner_title_style=”font-weight:bold;” banner_desc_style=”font-weight:bold;”]
[interactive_banner_2 banner_title=”Raport 2015 Constanta” banner_desc=”Raportul pe anul 2015 – Centru Constanta” banner_image=”6497|https://www.depozitarhivare.ro/wp-content/uploads/2016/02/Cazino-Constanţa-faţada-clădirii-în-apusul-soarelui.jpg” banner_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.depozitarhivare.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F02%2FUPA-ALL-DESIGNCONSTANTA-RAPORT-ANUAL-2015.pdf||target:%20_blank” banner_style=”style15″ image_opacity=”1″ image_opacity_on_hover=”1″ banner_title_style=”font-weight:bold;” banner_desc_style=”font-weight:bold;”]
[ult_buttons btn_title=”Click pentru a afla cum poti deveni partener!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.depozitarhivare.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F02%2FBDT-Brosura-Util-Deco-2016.pdf||target:%20_blank” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-custom” btn_width=”500″ btn_height=”70″ btn_bg_color=”#eaac00″ btn_hover=”ubtn-center-hz-bg” btn_anim_effect=”ulta-grow” icon=”Defaults-thumbs-o-up” icon_size=”50″ icon_color=”#000000″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-top-push” btn_border_style=”dashed” btn_color_border=”#ffffff” btn_color_border_hover=”#ffffff” btn_border_size=”3″ btn_radius=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”18″]

Util Deco are un numar de 75 de angajati, din care 36 sunt tineri cu dizabilitati, o parte provenind din sistemul de protectie al copilului.

Va multumim ca ati ales sa lucrati cu unitatea noastra protejata, cea mai mare intreprindere sociale din Romania si lider in economie sociala din 2008, aspect apreciat si promovat inclusiv de Comisia Europeana prin mentionarea modelului nostru de buna practica pe site-ul propriu, la sectiunea Ocuparea Fortei de Munca, Afaceri Sociale si Incluziune (singurul model de buna practica din România): http://goo.gl/jACM58


Este important sa detineti aceste rapoarte si in cazul controalelor constante din partea autoritatilor locale
(ITM, ANAF, ANPH, Inspectia muncii si altii) deoarece:


  • Prelungirea autorizatiei de functionare a unei unitati protejate
    este conditionata conform legii de depunerea pana la data de 30 ianuarie a acestui document la ANPD (autoritatea care autorizeaza si monitorizeaza unitatile protejate). Astfel, aveti dovada depunerii raportului si respectarii acestei conditii de prelungire a valabilitatii autorizatiei;
  • sigla utildeco - intreprindere sociala-JPGFunctionarea unei unitati protejate este conditionata ca permanent, minim 30% din totalul angajatilor sa fie persoane cu dizabilitati si minim 75% din profitul obţinut să fie destinat programelor de integrare socioprofesională pentru persoanele cu handicap din unitatea protejata respectiva. Unitatile noastre protejate au un procent mult mai mare de angajare (Iasi – 50,58%; Constanta – 39%; Tg. Mures – 36%) si acest aspect se regaseste in raport si extrasele din REVISAL transmise ca documente de suport;
  • Derularea activitatilor economice de catre unitatile protejate, trebuie sa se faca in acord cu obiectul de activitate mentionat la autorizare si codurilor CAEN, atribuite de catre autoritatile locale. Rapoartele transmise descriu activitatea derulata in acord cu obiectul de activitate care a stat la baza autorizarii si codurile CAEN detinute de organizatia noastra;
  • Intermedierea de produse si servicii de catre ONG-uri (singurele care pot intermedia produse si servicii conform Legii 448/2006), este conditionata, conform Art. 78 alin. (4) indice (1) din legea mentionata, de faptul ca, pentru a putea desfășura activități de vânzare/intermediere, minimum 75% din profitul obţinut trebuie să fie destinat programelor de integrare socioprofesională pentru persoanele cu handicap din organizaţiile respective. Conform rapoartelor transmise, veti vedea ca organizatia noastra reinvesteste 100% profitul obtinut din aceasta activitate, inclusiv ceea ce produce / presteaza in propriile ateliere: arhivare fizica, electronica si depozitare documente, croitorie si personalizare, tipografie si legatorie.