Arhivare documente in domeniul Resurselor Umane

Centrul de depozitare arhivă UtilDeco este unul dintre cele mai moderne din România, special proiectat şi construit în acest scop, în conformitate cu reglementările Arhivelor Naţionale.

Cui ne adresam?

Beneficiarilor de proiecte cu finantare din fonduri europene (entitati publice si private)

Ce servicii oferim?

• Consultanta gratuita in domeniul arhivarii documentelor
• Arhivare fizica a documentelor (legatorie si/sau prelucrare arhivistica)
• Alte servicii arhivistice: selectionare documente, intocmire nomenclator arhivistic, sistematizare depozit arhiva
• Arhivare electronica a documentelor (Scanarea si indexarea documentelor)
• Depozitare arhiva (Pastrarea si conservarea documentelor in conditii de siguranta)

Tipul de documente care se arhiveaza

Toate documentele proiectului in original, precum si copii ale documentelor partenerilor, daca este cazul, inclusiv documentele contabile, privind activitatile si cheltuielile eligibile, in conformitate cu legislatia comunitara si nationala.

Particularitati

Existenta unor prevederi legislative cu privire la reguli specifice de arhivare, inclusiv termene de pastrare a documentelor (5, 10 sau 50 de ani) – Ordinului Ministerului Finanţelor Publice (MFP) nr. 2634/2015, in vigoare de la 1 ianuarie 2016.

Volumul mare de documente financiar-contabile si de Resurse umane comparativ cu alte tipuri de documente

Accesare frecventa a documentelor in diferite ocazii audit, instanta, controale din partea organelor abilitate, pentru uz intern, etc.

Beneficii

Arhivarea documentelor conform prevederilor legislative in domeniu (Ordinului Ministerului Finanţelor Publice (MFP) nr. 2634/2015, in vigoare de la 1 ianuarie 2016, Legea Arhivelor Nationale nr. 16/1996);

Modalitate de legare a documentelor care permite accesul facil la documentele din interiorul dosarului in vederea scanarii acestora sau realizarii de copii;

Acces facil și rapid la documente in diferite situatii – audit, instanta, controale din partea organelor abilitate, pentru uz intern etc. datorita instrumentelor de evidenta adecvate puse la dispozitie in urma arhivarii documentelor;

Evidenta clara a ceea ce poate fi eliminat din arhiva sau cand vor putea fi distruse urmeatoarele documente, dosarele fiind constituite pe termene legale de pastrare (5, 10, 50 de ani sau chiar permanent);

Oferim consultanță gratuită în județul Iași

Irina Isacila – Sef Depozit Arhivare

Adresa: Str. Bazinelor Nr. 5, sat Uricani, com. Miroslava, Iasi, 707316

Telefon: +40 757 110 238

E-mail: arhivare[@]utildeco.ro

Cine ne recomandă?

• 3 ART SRL, Baia Mare
• Asociatia “Institutul pentru Parteneriat Social Bucovina”, Suceava
• Asociatia Alternative Sociale, Iasi
• Asociatia Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Iasi
• Asociatia Consultantilor in Dezvoltare Comunitara – ACDC, Suceava
• Asociatia Nationala a Specialistilor in Resurse Umane – „AUR”, Bucuresti
• Asociatia O sansa pentru fiecare, Iasi
• Asociatia pentru Ecologie si Dezvoltare Durabila, Iasi
• Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala – ASSOC, Baia Mare
• Asociatia React, Bucuresti
• Asociatia Reper 21, Bucuresti
• Asociatia TAKE3, jud. Neamt
• Centru Hipoterapie, Iasi
• Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
• Eastern Marketing Insight SRL, Iasi
• E.M.I. Call Data SRL, Iasi
• E.M.I. Data SRL, Iasi
• E.M.I. Online Data SRL, Iasi
• E.M.I. Support System SRL, Iasi
• Fundatia Centrul de Asistenta pentru Organizatii Neguvernamentale – CENTRAS, Bucuresti
• Fundatia Crestina Rhema, Tg. Mures
• Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta”, Tg. Neamt
• Fundatia Estuar, Bucuresti
• Fundatia Filocalia, Iasi
• Fundatia pentru Tineri si Femei, Iasi
• Fundatia Solidaritate si Speranta, Iasi
• Fundatia Somerset, Iasi
• Liceul Tehnologic “Petru Poni” Iasi
• Nera Computers SRL, Iasi
• Surâsul Albastru Clean House SRL, Iasi
• Surâsul Albastru Handmade SRL
• Surâsul Albastru Print SRL
• Surâsul Albastru Prod SRL
• Technosteel LBR SRL

Servicii Incluse

Eliberare adeverinţe

Prin parteneriatul făcut cu Casa Judeţeană de Pensii Iaşi, UtilDeco deţine fonduri arhivistice pentru peste 20 de firme.

Arhivare electronică

Evaluarea arhivei fizice, scanarea, indexarea documentelor şi stocarea imaginilor pe orice suport de memorie / în centrul de date UtilDeco. Gestiunea arhivei electronice prin sistemului performant de management.

Arhivare la sediul tău

UtilDeco asigură echipe mobile de profesionişti care garantează organizarea arhivei la sediul firmei tale, conform legilor în vigoare şi a unor standarde premium impuse de noi.

Depozitare Arhivă

UtilDeco vă ajută la o bună organizare şi administrare a documentelor, în deplină conformitate legală şi totodată, aduce mari economii financiare, de timp şi spaţiu.
Cere o ofertă