Arhivare documente în domeniul Administrației Publice

Centrul de depozitare arhivă UtilDeco este unul dintre cele mai moderne din România, special proiectat şi construit în acest scop, în conformitate cu reglementările Arhivelor Naţionale.

Cui ne adresam?

• Prefecturilor
• Primariilor
• Caselor Judetene de Pensii
• Directiilor de impozite si taxe locale
• Directiilor de Asistenta Sociala
• Directiilor si administratiilor financiare
• Administratiilor de mediu
• Oficiilor de cadastru
• Altor entitati din domeniul administratiei publice si locale.

Ce servicii oferim?

• Consultanta gratuita in domeniul arhivarii documentelor
• Arhivare fizica a documentelor (legatorie si/sau prelucrare arhivistica)
• Alte servicii arhivistice: selectionare documente, intocmire nomenclator arhivistic, sistematizare depozit arhiva
• Arhivare electronica a documentelor (Scanarea si indexarea documentelor)
• Depozitare arhiva (Pastrarea si conservarea documentelor in conditii de siguranta)

Tipul de documente care se arhiveaza

Fise contribuabililor, documentatii tehnice, contracte de diverse tipuri, documente justificative, acte ale organelor de control, corespondenta, cereri, solicitari, autorizatii, formulare standard, certificari, studii si cercetari, analize si buletine statistice, declaratii diverse, alte documente.

Oferim consultanță gratuită în județul Iași

Irina Isacila – Sef Depozit Arhivare

Adresa: Str. Bazinelor Nr. 5, sat Uricani, com. Miroslava, Iasi, 707316

Telefon: +40 757 110 238

E-mail: arhivare[@]utildeco.ro

Cine ne recomandă?

• Camera Agricola Judeteana Iasi
• Casa Judeteana de Pensii Iasi
• Casa Judeteana de Pensii Constanta
• Casa Judeteana de Pensii Mures
• Consiliul Judetean Iasi
• Directia de Asistenta Comunitarǎ – Iasi
• Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
• Institutia Prefectului – Judetul Iasi
• Inspectoratul Teritorial De Munca Iasi
• Primaria Comunei „Al. I. Cuza” Iasi

Particularitati

Unul dintre domeniile cu cel mai mare volum de documente

Accesare frecventa a documentelor

Beneficii

Experienta vasta in arhivarea docuemntelor din domeniul administratiei publice (vezi portofoliul)

Servicii Incluse

Eliberare adeverinţe

Prin parteneriatul făcut cu Casa Judeţeană de Pensii Iaşi, UtilDeco deţine fonduri arhivistice pentru peste 20 de firme.

Arhivare electronică

Evaluarea arhivei fizice, scanarea, indexarea documentelor şi stocarea imaginilor pe orice suport de memorie / în centrul de date UtilDeco. Gestiunea arhivei electronice prin sistemului performant de management.

Arhivare la sediul tău

UtilDeco asigură echipe mobile de profesionişti care garantează organizarea arhivei la sediul firmei tale, conform legilor în vigoare şi a unor standarde premium impuse de noi.

Depozitare Arhivă

UtilDeco vă ajută la o bună organizare şi administrare a documentelor, în deplină conformitate legală şi totodată, aduce mari economii financiare, de timp şi spaţiu.
Cere o ofertă